keskiviikko 21. tammikuuta 2015

ALEt on mun juttu - taljoja, pellavaa ja yksi kori

Olen joskus aikaisemminkin saattanut mainita, että en ole alkuunsakkaan shoppailija-tyyppiä.....siis sitä, joka purjehtii rauhallisesti liikkeestä toiseen, nautiskellen ja sovitellen....siemaillen välissä minttu-kaakaon kermavaahdolla. Edellä mainittua olisi ehkä syytä tavoitella toisinaan :)

Mun shoppailut ovat tätä. Siirry pisteestä A paikkaan B ja osta sitä, mitä olet ajatellut.....ja hyvät hankinnat (taas) teinkin.

Lampaantaljoja koirille, pellavaisia ja yhden korin, jota olen himiöinyt jo pitkään :)




Anttilassa oli Annon pellava-verhot poistomyynnissä ja -50% alella.....meidän Anttilasta (Seinäjoki) löytyi värejä vielä moneen lähtöön.

Samaisella reissulla tuli ostettua tämä kori, jota olen tosiaan himiöinyt jo pidemmän aikaa. Tässä kori-sarjassahan on useita eri kokoja ja kaikki -50% alella. Hmmm, kannatti odottaa :)






Lampaantaljat päätyivät meidän perheen karva-kamuille, näille puuhakkaille, jotka osaavat kyllä nautiskellakin <3




Taljat hain Biltemasta, maksoivat 26€ per kipale. Ja jos nyt kuva pystyy yhtään välittämään tunnelmaa, niin nauttivathan nuo <3




8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Siis niin oli :) Ajattomia hankintoja.....paitsi ehkä taljat, koirista ei voi koskaan liian varma ;)

      Poista
  2. Ihana tuo kori! ..koirista puhumattakaan!! ♥ He todella osaavat nauttia elämästään!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.....mitä tulee koiriin, tämä sakki on tehnyt selvän kymmenistä pedeistä. Täytyy toivoa, että nyt "ymmärtäisivät" että taljoilla on paljon kivempaa nukkua kuin kovalla lattialla :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Mä kans niin tykästyin tuohon......vaikken kyllä vieläkään tiedä, mitä sinne laitan :)

      Poista