tiistai 1. joulukuuta 2015

Metsän kautta MAKKARIIN ja vähän secondhandia

Perheen juniori avasi tänään joulukalenterin ekan luukun, mutta mun joulumieli on aivan tipo tiessään :) Talvista mieltä tai jotain, on sen sijaan sitten löytynytkin!

Viikonloppuna fillaroin tuolla mun city-mummiskalla, metsäpoluille, antimien äärelle. Blogeissa on viime aikoina ollut paljon kaikkia havu-juttuloita, joten inspishän lähti suoraan niistä.





No, koska minun kohdallani on asioilla tapa "kertaantua"...niin tuo yksi pieni kuusentaimi sai aikaan mylleryksen makuuhuoneessa.

Tätä kyseistä "puuskaa" olen odotellutkin jo hetken verran! Tilannehan oli se, että vaatehuoneessa oli jonkin verran liikaa kaikkea sitä, mitä ei ole tullut pidettyä päällä hetkeen.

Surutta viikailin yhdet puolitoista jätesäkillistä vaatteita, joita ei ole tullut pidettyä aikoihin, kierrätykseen!! Tulihan muuten hyvä fiilis tuosta prokkiksesta :)



Eilen sitten piipahdin työpäivän päätteeksi SPR-kirppiksellä. Sieltä jäi käteen yksi villa-viltti sekä kotimaisen keraamiikkataitelijan Marjaana Maulan kädentöitä. Pyörähdys kirppiksellä oli siis varsin antoisa :)




Toisen M.Maulan astioista pyhitin koruille ja toisen tunnelmaan, johon se on aikoinaan suunniteltukin.

Näissä astioissa oli taas kerran hyvää "rosoisuutta" mun makuun :)







4 kommenttia: